توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: به همت خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند ساکن شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب و بخش زهکلوت توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا طرح توزیع گوشت قربانی در جنوب کرمان اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی مساجد جنوب کرمان افزود: در راستای این طرح تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند ساکن شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب و بخش زهکلوت توزیع می شود.


وی بیان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی همچون گذشته با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب و مدیران کانون های فرهنگی هنری در دیگر شهرستان ها اجرا می شود.


خوبی زاده با بیان این مطلب که طرح توزیع گوشت قربانی ویژه ماه محرم است، ابراز کرد: این طرح در ماه محرم امسال از سوی خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در ۲ مرحله اجرا شده که در دومین مرحله تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به نیازمندان این منطقه اختصاص یافته است. 
 
 
مدیر ستاد هماهنگی مساجد جنوب کرمان ادامه داد: با حمایت های این خیرین از سال ۹۹ تاکنون طرح توزیع گوشت قربانی در جنوب کرمان  در ۶ مرحله اجرا شده است.


وی در خاتمه از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا به دلیل حمایت از نیازمندان منطقه تشکر کرد.

پایان پیام/ 586